Petr Bujok

Mám rád jednoduchost v podnikání i v životě. Více o mně na about.me/petr_bujok
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 784x

Petr Bujok

Miluji ji?

Na své cestě životem jsem se setkal mnohokrát s jednou věcí. S jakou? Nejlépe ji dokážu vyjádřit třeba pomocí těchto dvou malých příkladů. Chlapec se zamiluje do dívky. Po čase odjíždí na měsíc, aby mohl v klidu rozjímat,

3.10.2016 v 9:25 | Karma: 14,28 | Přečteno: 267x | Společnost

Petr Bujok

12 úžasných knih

Které knihy ovlivnily můj život? Které mne profilovaly? Které se mi líbily? Které stojí za přečtení?

13.5.2015 v 10:25 | Karma: 9,21 | Přečteno: 716x | Poezie a próza

Petr Bujok

Příběh

V posteli bezvládně ležící císař již nechal popravit všechny lékaře svého impéria, kteří se ho snažili vyléčit z jeho vleklé nemoci. Zbývá jeden. Císař se ptá svého nejvyššího rádce: "Proč jsi mi ho už dávno nepředvedl?"

26.5.2013 v 11:11 | Karma: 16,17 | Přečteno: 939x | Poezie a próza

Petr Bujok

Jak napsat dobrý příspěvek?

Tvůrci textů - románu, novely, povídky, fejetonu, článku se zamýšlí: Bude můj výtvor někdo číst? Jaké prodejnosti dosáhne má kniha? Jakou sledovanost bude mít můj článek? Mohu sledovanost nějak zvýšit?

24.5.2013 v 8:44 | Karma: 6,62 | Přečteno: 278x | Poezie a próza

Petr Bujok

Čas žít

Pozoruji-li svět, vidím mnoho možností pro ambice jedince. Příliš mnoho možností, které je možno naplnit. Společnost učí tyto jedince prostřednictvím rodičů a škol, jak šplhat po žebříku úspěchu výš a výš. Být rychlým, protože život je krátký. Rychlým, aby měl šanci co nejvíce stihnout mít co nejvíce peněz, moci, prestiže, zážitků, věcí. Prostě všelijakého “harampádí”.

15.8.2012 v 18:15 | Karma: 5,65 | Přečteno: 656x | Diskuse| Společnost

Petr Bujok

Štěstí

Lidé by byli rádi šťastni.Mnozí z nich si říkají:"Budu šťastný, až když budu mít více peněz."nebo"Budu šťastný, až najdu toho pravého partnera."nebo"Budu šťastný, až si najdu lepší práci."nebo"Jiná jakákoliv podmínka."Takto podmiňují dosažení radosti, štěstí, lásky, zdraví, úspěchu, peněz, klidu, vášně, seberealizace, nadšení, spokojenosti.

24.7.2012 v 18:31 | Karma: 9,63 | Přečteno: 814x | Diskuse| Společnost

Petr Bujok

Rivalita

Je vidět napříč celou společností. Je a byla asi odjakživa zakořeněna v převážné většině jedinců. Na jedné straně dobře. Soutěživostí lidská společnost snáze a rychleji dosáhne pokroku a prosperity. Na druhé straně se projevují některé negativní vedlejší efekty.

11.7.2012 v 17:38 | Karma: 5,16 | Přečteno: 594x | Diskuse| Společnost

Petr Bujok

Trosečník uprostřed davu

Před časem jsem četl velmi dobře napsanou knihu nazvanou Nikdy nejez sám. Autor této knihy celý svůj život extrémně vynikal v navazování obchodních vztahů. A napsal tuto poutavou knihu. Po přečtení jsem si ujasnil několik věcí.

26.6.2012 v 18:10 | Karma: 8,44 | Přečteno: 673x | Diskuse| Společnost

Petr Bujok

Proč to většině lidí nejde?

Většina z nás si stěžuje na přetíženost a přehlcenost. Výsledkem je, že „nestíhají“ a mají stres. Proč tomu ale tak je? Lze se tomu vyhnout? ***

12.6.2012 v 18:15 | Karma: 10,08 | Přečteno: 1030x | Diskuse| Společnost

Petr Bujok

Závodit se životem nebo jej žít?

Rychlost, peníze a čas. Vše spolu vzájemně souvisí. Někdo nemá pojem o čase.

29.5.2012 v 17:18 | Karma: 9,66 | Přečteno: 874x | Diskuse| Společnost

Petr Bujok

Vyhazovač

Hodně přemýšlím o lidech s ohledem na shromažďování věcí. První skupina – sběratelé neboli shromažďovatelé. Celý život shromažďují, a než by něco vyhodili, raději plánují ...

17.5.2012 v 16:21 | Karma: 9,39 | Přečteno: 1058x | Diskuse| Společnost

Petr Bujok

Peníze kontra čas

Kolik chceme obětovat pro peníze? Kolik čeho? No třeba ze svého času. Čím více budeme chtít vydělat, tím více času nám to zabere. A tak se může stát, že hypotéka na můj dům mne bude stát 20 nebo více procent času, který tady máme každý k dispozici.

10.5.2012 v 7:40 | Karma: 7,32 | Přečteno: 707x | Diskuse| Společnost

Petr Bujok

Stanovovat si cíle nebo žít?

Vícekrát jsem slyšel, že loď bez kormidla, bez posádky a bez kapitána jen tak bloudí po oceánu a nikdy netrefí do určeného přístavu.

2.5.2012 v 16:49 | Karma: 8,62 | Přečteno: 966x | Diskuse| Společnost

Petr Bujok

Koule u nohy

Často lidé vyřknou ono známé: „Je to jako koule u nohy“. Co si pod takovou koulí představuji já? Takřka všechno! ----

19.4.2012 v 20:34 | Karma: 11,57 | Přečteno: 1620x | Diskuse| Cestování